create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, December 28, 2010

guitar(=

pelik kan ?
sekarang ramai gilee yang berebut-rebut nak main gitar kan.
kenapa yee ?

suda menjadi trend remaja sekarang nak belajar benda-benda baru.
music ?
so cool ! menyanyi, drum, gitar ?
amazing dude !(=

tak ketinggalan dengan aku.
pernah juga aku belajar main gitar dengan kazen aku
dua tahun lepas.
tanpa apa-apa ilmu yang aku ada,
dia ajar jugak.
baik bukan ?
dia ajar aku main gitar dekat rumah dia.
memang susah gilee wa cakap luu.
rasa nak nanges jgak time tuh.
tapi
dengan badan yang keding ni lah.
aku gagahkan jugak !huhu

first day,
hahah. besh gilee. mcm man kidal pun ade gak.
terasa macam superstar.
main salah pun senyum jeee ***weeee.
 dia maraa ? alaaa~~
mendayu-dayu.
macam menyanyi gitu... muahahha=DD

second day,
dia soh datang pukul 10.
pukul 9 aku daa terpacak depan rumaa dia.
huhu dia juz snyumm.
geli hati kot tgk aku bersungguh-sungguh.
sambung laa maen. yg besh nyee  belajar bendaa yang smalam.
sumpaa susah bhaiii~
lagi lagi aku yang takde pape ilmu pasai gitar nih.

third day,
aku mulee fed up.
aku dtg lmbt oh !
dlm kol dua belas ta silap.
macam taikk jer. ta pandai-pandai pun.
tangan da naik kebass.
tali gitar uhhh. sakit tahap gaban. kenaa tekan kuat kuat.
waduh waduh ! rasee nk maraung jee.
pehal laa susah sangat aku nk pick up bendaa nih.

fourth day,
aku tak datang. panass jee.
3ari aku belajar selama nih macam ta dpt papee.
emy call aku.

emy: jaaa. nape ta dtg lagi ?
aku: NEHI NEHI NEHI. ta mau laa. sudaa fed up meyh !
emy: muahaah ! macam pee jee. lex ar babe. susaa kejap jee.
aku: tapee looo. baik aku bacaa buku. next year nk naik form 4.
emy: huhu. pape laa ko nih. okei.nanti nak belajaa bagi tahu wookeyh !
aku: okei dokie. thnkss brok ! huhu

sampai laa abeh spm nih. tetibaa jee aku nak sambung belajaaa
gitar dengan emy.
maybe tgk cousin yang lain da bukak band kot !
mcm syok jee.

esok nyee aku tanyee emy.
dia nk tak ajar aku balik ?
bukan dia jee yang nak kazen aku yang lain pun berebut-rebut angkat tangan nk ajar aku.
huhu. sempoi laa korg !(;
lap u laa !=p

before aku nyusah en dorang dulu,
aku decide nak belajaa cord dia dulu.
karang tak payah laa dorang garu kepala nak ngajaa aku.

nih aku lampirkan buku buku yang aku pinjam dari si emy.
penat aku study tau !

first sekali tgk kulit buku dia dulu. macam wow !!
betul kee. huhu^,^

selepas itu,
aku pun try laa menghafal cord-cord nih.
mmg nanges waa cakap luu.




da hafal chord-chord tuh,
aku pun cubee pegang-pegang gitar.
mmg menari-nari laa tangan aku.
azab dooo.
















No comments:

Post a Comment