create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, December 28, 2010

terimaa kasih andaa disana !

Sekalung tahniah sayaa nk ucapkan kepadaa 
si DIA yang begitu pemurah 
memblog my facebook sampai saya tak dapat nk on 
and update my facebook.
**sumpaa akuh berbudi bahasa(;

memang !
memang akuh terhutang budi sangat nih..
eppyy nih. lihat lihat! masih tersenyum bukan ?=,='

akuh ta tau ape motif UTAMA mamat/minah
nih buat macam tuh dekat fb akuh.
besh sgt ker nyusah kan org nih ?
besh sgt ker block-block org nih ?
ta suka kata tak suka. remove terus laa !

aku tak maraa kalau korg remove aku.
tapi, jgn haraplah aku nk confirm ko balik.

pap pap pap pap ! **bunyi tepukan tangan
YES! well done.
ko menang.
gembiraa sekarang ?
jangan nanges nanges lagi tau !

act  aku memang tak tau nak maraa.
aku memang tak pandai nak maki-maki anak orang.
sebab aku da di didik dari kecik kecik ag 
supaya berbudi bahasa.
lagi pun dekat sekolaa aku ade subjek pendidikan SIVIK dan KEWARGANEGARAAN.
tak tahu pulak si DIA !

tapi
sumpaa. aku tengah bengang. frust gilee !
rasaa nak jeritt !
waaaaaaa !!!!!! wwiiiiiii !!!!!! wuuuuuuu !!!!!
*ala2 blaja vokal pulak !

mana tidak nyee.
bila aku on facebook, aku terbayang bayang laa facebook aku
kembali active.
** surpriseee !
but, apa yang aku dapat ?
`

No comments:

Post a Comment