create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, December 28, 2010

dapat kerja(=

p/s: yooohhhhoooooo

hahah. beshh gilee.
ta tau nak cakap apee bilee manager 
uh uh ! bakal manager aku cakap yang aku bulee mulee first january
nih=p
macam laenn jee. feel rasa macam daa dewasaa sangat.
lepas nih, senang laa nak keluaa.
ta ada laa istilah "ta ade duit"
muahaha^__^

rasaa mcm flyy jep bilaa tau dpt.
mne tidaknyee
da laa 1st tmpt kejee yang aku minta.
syukur gilee
ALHAMDULILLAH(;

macam tak percayaa pulak.
orang lain 2 3 tempat baru dapat. yang aku just pergi satu tempat jee.

masa aku hantar borang kerja kfc dekat kaunter,
jmpee pulak dgn dua orang mamat nih.
nak minta kejee jugaa.
hhahah. aku pun macam bajet ar sikit.
dorang baru nak tnyee. aku daa isi borang.
muaahahah ! rasa nak gelak mcm nih jee=p
pastuh manager aku pun soh dtg interview esok.
huhu. mmg takutt !

esoknyee akuh pun pergi interview. adeyh~
da laa dtg sorg-sorg. nmpak pulak sape sape entah.
blurr~ tebal doo mke akuh. lau hantuk mukee punn ta terasaa.
(=

sesampai kedai francais tersebut,
aku pun duduk sorg sorg mcm org gilee.
buhsann gak ar. tade tmpt nk berbual. tbe tbe, minah blakang aku tegoo.
'err.. hye' 'hye' akupun berdialog.
'eh eh. nor kan ? hmm. ayuni.. eh raudhah..'
dorang punn snyum. yes ! **nasib betul wakakak~
kteorg pun bersembang dan bertanyaa khabar 
beshh ooo jumpee dorg. 
sembang punyee sembang manager pun datang.
dia nk interview. hehehe. nasib kena interview rmai rmai. klau tak.
sengih jee laa aku !

lepas di'INTERVIEW' manager tuh pun suruh buat blaa blaa blaa...
byk bhaiii.
nk ni laa.... tuh laaa....
adeyhh !! kejee punyee pasal redah jee laa..

huh ! berpeluh jugak laa akuh berkejar kejar nak buat semua bendaa yang manager tuh minta...
yang ta bolee blaa nyee
dia soh pergi wat suntikan kesihatan.
TY2 !!
wakakak=DD
time dekat klinik uh !
mmg nak tekeluaa ar bendaa yang ta patut dalam badan akuh nih.
pucat lesu mukaa aku.
nak nanges pun ade gak.
tapi, demi menjaga maruah wanita. aku senyum jee. HAHAH !
*kena mengenaa ke ?

habis jee akuh disuntik dan sedikit perkenalan aku dengan doctor cina uh.
aku pun berlagak tak takut.
heeee*
tibe tibee aku rasa lengan aku ditusuk satu jarum yang panjanggg...
uittt ~~
ASTAGHFIRULLAH  !
nk jee time tuh aku baca ayat kursi.
seram seram !

aik ?? da ker doctor ? aku pun tertanyee tanyeeh..
'suda suda amoi' doctor menjawab.
huyyoo~ kjap gilee.

lepas aku, kembaa aku pulak yang masuk .
sakit wooo ! **aku pun menipu.
wakakak=DD sumpaa lawak doh mukaa dorg.
pucat !

keluaa jee dari bilik doctor,
kembaa aku gelak gelak.
semua tercengang cengang.
doctor salah bagi ubat ker ? kami yang ade dekat sanee pun agak tertanyee tanyee jugak laa.
hahah !
mcm bodoo jee. semua nurse and pekerjaa yang ade dekat sanee pun tergelak gelak tgk keletah kitaorang.
p/s: kak kitaorang memang gilaa. harap maklum(;

nahh, bukti dia.


lawaa ken sign manager aku(",)




bukti suntikan yang memang tutt**




1 comment: