Wednesday, December 22, 2010

last paper economic 20DECEMBER. yay;)




                                                   msty korg pelik kan ?
hahha.

act akuh sajaa jep nk trok picture nih.
sweet cgt pelamin nih. heee**

bkn bndee nih yg aku nk story at korg,
juz nk ceritaa yg kitaorang da abeh exam.
lol~~
da laa mulee samaa, pastuh bdak science plak abeh awal.
ne muleyh!
heeee.

abeh jep exam economi tepat, mampat dan mutakhir (ala2 slogan britaa RTM)
pukul 4 selepas ckgu2 yang kiut-miut
kutip paper, pe lagii...
terkeluar laa perangai BEROK kteorg. haaa!
ade yang jerit mcm tarzann!
muahahahaha! seyesly lawak!=DD

yg aku pulak p bantai jerit...
'waaaa.. boleh kawenn!'
hahahha. budak tgkt atas bolee dgaa.
seyes malu doh!


before nk balek lak, mstyy laa click click duluu.
ne leyh masukk daa skolaa pas nih...
yang aku bengang nyee. aku yg bg cdangan nk bergambar,
aku pulak yang kenaa tgkap gambaa dorgg. soo, mmg gmbaa aku tadee ar.
**terima kasihh kawan!
hahaha(;

semuaa decide nk naik public bus,
smpy jep at bus stop, smentaraa nk tggu bas, lpak jap arr.
gelak-gelak mcm org kena rasuk laa.
hahha. besh besh tyme uh!

15minit kmudian, bas yangg besaa lagii lawaa pun berhenti.
heee^_^
rmai oh dlm bas uh.
tambah pulak dgn kteorg yg agk rmai jgak laa.
uh..
mmg berebut laa.. 

tyme nk naik bas, kteorg pon bratur..
mmbe aku sorg nih pulak jerit 'hahah. matang sikit dowh!
pe brg beratur. mcm budak sekolaa!'
hahhah..
**klau beratur ta matang ek ?
huuu~~

ble masuk jeh bas, sumpaa padat!
daa laa tyme org balek koje.
haaaa kan da masuk perak teman;p

sembang sembang laa dgn pacek bas tuh. sumpaa pacek tuh sporting!
heee. kteorang suruh HON, dye HON. mmg taat ar pacek tuh=,='
dgaa ckp budak-budak mcm kteorg nih.
pe nk wat, daa kteorg nih peramah sgt.
wakakak~

smpy jer at umaa, akuh da ta taw nk wat ape.
dlm otak aku pikir psl skolaa jep.
rinduu pulak!
tyme skolaa ta hargaii pulak.
hahha. mcm ke****!


yg akuh pulakk gian gilaa nk wat akaun dan economi.
haaa!
palik dan unik!
aku pun bukak bukuu.
heee. baca laa sikitt.
baca punye bacaa.
aku ade idea nk buat something psl economi..
meyh dga sikit...


SAHABAT...
sahabat tidak seperti PENDAPATAN BOLEH CUKAI yang mesti ditolak POTONGAN WAJIBNYA.
sahabat adalah KEPERLUAN ASAS yang kita perlukan untuk meneruskan 
kehidupan.
tanpa sahabat samalah seperti PINJAMAN yang tiada 
PELABURANnya.
ingat ketika ditingkatan lima kita sukar dipisahkan dan senantiasa bersama persis BARANG PENGGENAP.
malah, kita jua tidak dapat diceraikan walaupun di SEKATAN PERDAGANGAN ANTARABANGSA yang di KUOTA oleh orang sekeliling yang mencemburui kekuatan persahabatan kita. 
malah, tidak pernah sekalipun ada diantara kita meng'EMBARGO' diantara sendiri.

sahabat,
lihatlah dan renungkanlah kita umpama MUDHARABAH yang akan berkongsi rahsia sama ada suka dan duka.
jadi, persahabatan kita haruslah mempunyai ALAT SIMPANAN NILAI dan bukannya ALAT PERANTARAAN PERTUKARAN seperti WANG KERTAS yang hanya bersandarkan RIZAB ANTARABANGSA.
dan kita tetap seperti BANK PUSAT yang sukar menerima tetamu lain diantara kita.
ikatlah persahabatan ini nseperti BARANG EKONOMI kerana PENAWARAN kenangan kita bersama adalah TERHAD dan tidak boleh dibeli mahupun ditukar ganti.


hahah.. penat weyh akuh ciptaa nih.. heee**
law BM ta A+ ta taw ar nk ckp ape. kikikih~

bnde nih spesel untuk korang..
hahah. korg cabar aku yeh ?
tgk!! siap sudaa((;

No comments:

Post a Comment